Сайт Раённай газеты Міёрскія навіны
 
Навигация на сайте:
» Выбары 2015 » Сбор подписей
Поиск:
Рубрыкі
Выбары прэзідэнта 2015 Афіцыйна Эканоміка і права Пытайцеся—адказваем Здарэнні Грамадства Моладзь / Год моладзі Вясковае жыццё Культура Рэлігія Гісторыя краю, Міёрам 500 Здароўе Спорт і турызм Прырода і экалогія Пошта Літаратурная старонка Адукацыя і школа Юбілей Сямейны лад Жыве памяць Падшыўка 70 год Вялікай Перамогі Рознае...
Каляндар
«    Снежань 2020    »
ПнАўСрЧцПтСбНд
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
Святы


 
Кнопка сайта
Мы будем очень благодарны, если вы установите на своём сайте нашу кнопку или просто текстовую ссылку на наш сайт.

[ Получить код кнопки]
Партнеры сайта

 
 
15-08-2015, 16:34 Выбары 2015  ] • Сбор подписей   |  
 
Назва: Збор подпісаў      

Ініцыятыўныя групы трох патэнцыяльных кандыдатаў у прэзідэнты пераадолелі 100-тысячны рубеж. У лідарах ініцыятыўная група па вылучэнні кандыдатам у прэзідэнты Аляксандра Лукашэнкі. Як паведаміў журналістам кіраўнік групы Міхаіл Орда, на 13 жніўня сабрана больш за 900 тысяч подпісаў грамадзян.

 

Задачы СМІ
6 жніўня Цэнтрвыбаркам зацвердзіў Палажэнне аб парадку выкарыстання СМІ пры падрыхтоўцы і правядзенні выбараў прэзідэнта. Дакумент прадаставіў удзельнікам выбарчай гонкі надзвычай шырокія магчымасці, дакладна вызначыў спіс вядучых газет, якія павінны бясплатна друкаваць перадвыбарныя праграмы кандыдатаў. А вось астатнія перыядычныя друкаваныя выданні, як патлумачыла кіраўнік Цэнтрвыбаркама Лідзія Ярмошына, маюць права адмовіць у публікацыі гэтых праграм, а таксама могуць прадастаўляць сваю плошчу на камерцыйнай аснове. Калі ж робяць гэта бясплатна, то тады—усім кандыдатам.
У рэдакцый СМІ могуць быць свае падставы для адмовы публікацыі перадвыбарных праграм. "Напрыклад, рэдакцыя наогул не збіраецца публікаваць палітычную рэкламу або ідэі, агучаныя гэтай праграмай, не адпавядаюць рэдакцыйнай палітыцы выдання.. Такое права ў газет ёсць, і гэта не з'яўляецца парушэннем закона",—заявіла Лідзія Ярмошына.


Міністр інфармацыі Лілія Ананіч дапоўніла: галоўная задача сродкаў масавай інфармацыі ў час выбарчай кампаніі—прыцягнуць грамадзян на выбарчыя ўчасткі.
Рэдакцыя "Міёрскіх навін" не плануе публікацыю перадвыбарных праграм кандыдатаў у прэзідэнты, аднак прыкладзе ўсе намаганні, каб усебакова асвятляць ход перадвыбарнай і выбарнай кампаніі, знаёміць насельніцтва раёна з іх этапамі і асаблівасцямі.

Па матэрыялах БелТА падрыхтаваў Леанід МАТЭЛЕНАК.


 (галасоў: 0)

  [group=5]
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
[/group]
Другие новости по теме:



   
Надвор'е ў Міёрах
Папулярныя артыкулы
 
АРХІЎ НАВІН
Лістапад 2015 (48)
Кастрычнік 2015 (101)
Верасень 2015 (88)
Жнівень 2015 (10)
Ліпень 2015 (38)
Чэрвень 2015 (149)
 
Госці краін
Flag Counter
Рэклама
Витебское областное управление МЧС
 

Галоўная Правілы Статыстыка Зваротная сувязь
Яндекс.Метрика
2010-2017 © рэдакцыя газеты "Міёрскі навіны"
Распрацоўка і падтрымка сайта Elizar